Teimme laatujärjestelmäämme liittyen asiakastyytyväisyyskyselyn marraskuussa 2016.
Kysyimme keskeisimmiltä asiakkailtamme mitä seikkoja he pitävät tärkeinä valitessaan palveluntuottajaa ja miten PAKON on vastannut heidän tarpeisiinsa.
Tutkimustuloksen mukaan asiakkaillemme merkityksellisiä asioita palveluntuottajaa valitessa on laatu, hinta, lupauksien pitäminen sekä tavoitettavuus.
• Kaikki tutkimukseen vastanneista asiakasyrityksistä pitää PAKONin laatua Erinomaisena tai Hyvänä.
• PAKONin hintatasolle ⅓ vastaajista antoi arvosanan Hyvä ja yli puolet arvosanan Keskitasoa.
• Lähes kaikki vastaajista piti PAKONin henkilökunnan tavoitettavuutta Hyvänä.
Tutkimuksessa PAKONista sanottua:
• ”Laadukas ja joustava yritys”
• ”Laatu ollut hyvää, siksi tilattu”
• ”Toimitusajoissanne on ajoittain toivomisen varaa. Laadussa ei ole ollut ikinä ongelmia.”
• ”Virheellisiä toimituksia muutama, korjattu nopeasti”
• ”Toiminta kiitettävää ja hyvää”